Alla inlägg under oktober 2010

Av Amanda - 31 oktober 2010 15:05

Är min skola bra eller är min skola bra?

Vann konsertbiljett till Johnossis konsert på The Tivoli i Helsingborg. Awesome, speciellt när han hoppade ut i publiken!

Av Amanda - 31 oktober 2010 12:00

Godmorgon! 

Gjorde ingenting igår förutom jag stannade i soffan hela kvällen och såg ett par filmer med familjen och idag händer precis lika mycket som igår. Skit trist för nu känner jag för att göra något. 

Går nästan inga bussar till stan eller köpcentrumen så jag tror det blir en mysig hemmakväll. Funderar på att gå och kolla Sammys Äventyr, barnfilm i 3D, här nere i byn men har ingen att gå med för alla är så tråkiga.. Eller så går jag ner, solar och sen har ett eget spa här hemma. Ansiktsmasker och måla naglarna, sweeeeeeeet.


Nu ska jag ta mig en dusch och spela lite the sims 2 - vilken nörd jag är när det inte finns något vettigt att göra.

Av Amanda - 30 oktober 2010 15:02

Säkert hundrade gången om inte mer.. Men första gången via den här hemsidan.

Den bästa ursäkten jag har är att jag har väldigt svårt för att stanna på ett och samma ställe livet ut men jag hoppas det ändras.


Ligger just nu i min säng och slappar. Känner hur gott det doftar från min säng och hur mjuk den är. Det är verkligen mitt favoritställe, förutom när det gäller att ligga på en strand nere vid ekvatorn.
Tänker verkligen inte göra ett piss idag mer än att kanske se en film eller två.
Städa, gå ut, festa eller åka någonstans kan jag nog ta och glömma, är helt slut efter denna veckan och det är jävligt skönt att veta att det inte är någon skola eller praktik nästa vecka. Jag ska bara slappa!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards